تک تیرانداز

سخن تک تیرانداز
تک تیرانداز

امـام خامنــه ای حفظه الله :
آنچه برای من و شما میماند و این دعا را مستجاب میکند:
«و لا تهلکنی غمّا حتّی تغفر لی و ترحمنی و تعرفنی الاستجابة فی دعائی»
عمل امروز ما است که با جدیت باشد، با مجاهدت باشد، با اخلاص باشد، با احساس وظیفه باشد.
اگر اینها شد، خدای متعال از برخی از کم و زیادها و مسامحه‌ها و مساهله‌ها خواهد گذشت؛
اما مهم این است که ما همتمان بر این باشد که ان‌شاءاللّه کار را تمیز و طاهر و بی‌حاشیه و با نیتِ خوب و با جدیت انجام دهیم.
۱۳۹۲/۰۳/۰۸

نویسنده و طراح

دوباره آمدم ...

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

با عرض سلام و تبریک سال جدید.

قبل از هر حرفی، بنده یک معذرت خواهی به همه دوستان دارم که یهویی رفتم و خبری ازم نشد بدهکارم. واقعیتش تو این مدت مشکلات فراوانی دامنگیرم بود. درسته حل نشدند ولی یه جورایی با خودم کنار اومدم. بگذریم ....


از دوستانی که بعد این همه مدت بازم پیگیر بروزشدن وبلاگ تک تیرانداز بودند خیلی سپاسگذارم و ممنونم.

ان شالله بزودی با یه سری طرح ها و ایده های نو و البته هم فکری دوستان در خدمت شما خواهم بود.

باشد که قبول حق تعالی گردد.

لطفا فراموشمان نکنید.

همینطوری:

از من تا خدا راهی نیست،  فاصله ایست به درازای من تا من،  و در این هیاهوی غریب،  من این من را نمی یابم ...!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۷
تک تیرانداز

نظرات  (۱۴)

۱۹ فروردين ۹۴ ، ۰۶:۲۵ محمدمهدی باقری
سلام
از بازگشت شما بسیار خوشحالم
و برای همکاری بیشتر لحظه شماری میکنم
میخواید در سرباز صفر ادامه بدید؟
خیلی قوی
با یه پیج اختصاصی به اسم تک تیر انداز و ...
منتظر جوابتون هسدم
یا علی
سلام
سال نوتون فاطمی
ان شاءالله پر قدرت تر از گذشته باشید
سلام
ممنون که سر زدید.
لینک هم شدید.
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۲۱ ☜انجمن علمی IT دانشگاه علمی کاربردی بیرجند1☞
اگــــر پست و مقامی به شـــما داده شد که از عهـــده اش بر نمی آیید حتما استعـــفا دهید ؛ این یعنی "شـــرافت"
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۱۹ ☜انجمن علمی IT دانشگاه علمی کاربردی بیرجند1☞
اگــــر پست و مقامی به شـــما داده شد که از عهـــده اش بر نمی آیید حتما استعـــفا دهید ؛ این یعنی "شـــرافت"
به قولی ما خود نمیدانیم میان ما و آن خدایی که فکرش را می کنیم یه خدا فاصله است...
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۹ میثم حسینی خو
ان شاءالله با تمام قوا پیش به سمت جلو.
کمی آستین بر دهان گرفتن 
کمی فریاد دلتنگی .. کمی روضه ..  کمی اشک ..
عجیب دلم چای روضه ات را میخواهد ..
یادش بخیر مادرم از کودکی مرا
می برد تکیه، تکیه که نذر شما کند
یادم نمی رود که مرا فاطمیه ها
می برد با حسین شما آشنا کند

 

سلام....اولین کتاب سال 94....

 

                           _ ق _

 

دعوتید به روایتی متفاوت از زندگی مرحوم دکتر قیصر امین پور

 

 

http://baketab.blog.ir/post/56

سلام
موفق باشید ان شاءالله ...

التماس دعا
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۳۲ کربلایی سید علیرضا
خوشحالم که دوباره قراره به روز شوید
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۳۹ شیخ صاعد بالازاده
سلام و خداقوت
منتظریم داداش
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی